مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
عسل کنار اصل
عسل کنار اصل دارای عطر و طعم بسیار ویژه ای است ، افرادی که قصد دارند عسل کنار خرید کنند با ما تماس بگیرند

عسل کنار اصل

عسل کنار اصل دارای عطر و طعم بسیار ویژه ای است ، افرادی که قصد دارند عسل کنار خرید کنند با ما تماس بگیرند. عسل کنار طبیعی را برای یکبار امتحان کنید تا معنی واقعی عسل کنار مرغوب و اصل را بفهمید . هر ساله فروشندگان عسل کنار از شوشتر و دیگر شهرهای خوزستان برای خرید عسل کنار اصل و ارسال به کشورهای عربی از قبل باما رزرو کرده اند.


عسل کنار شوشتر

خرید عسل کنار

خیلی ساده و خلاصه بگم، با وجود اینکه ما در جنوب استان فارس، و در زیستگاه اصلی درخت کُنار ( سدر) هستیم، اما مدتهاست (( از مردادماه 97 موجودی عسل کنار تمام ششده است )) که عسل کُنار تموم کرده ایم. اما کانالهای تلگرامی فروش عسل و سایت‌هایی را رصد میکنم که مثلا در تهران و اردبیل همیشه عسل کُنار موجود دارند و خود را هم زنبوردار معرفی می کنند. 

اردبیل و کنار !؟ 😄 همیشه هم موجود دارند ماشاءالله...   و اما در زیر تصاویری از عسل کنار اصل در هنگام برداشت که کف خامه ای مانند و بسیار خوشمزه ای دارد برایتان قرار داده ایم . عسل کنار اصل قیمت بالاتری نسبت به دیگر عسلها دارد. 


عسل کنار اصل

فروش عسل کنار

با اینکه همکاران ما از عسل کنار سال قبل داشتند، و حتی فروشندگان در مغازه های سطح شهر این عسل را موجود داشتند، با وجود تقاضای بسیار برای خرید عسل کنار، هرگز برای کسب سود حاضر نخواهم شد از جایی عسل تهیه کنم و بفروشم. حتی موردهایی بوده که مشتری نیاز فوری داشته به عسل کنار ، و مدیریت سایت عسل کوهی حتی اگر مشتری را از دست دهد هرگز عسل های دیگران را به مصرف کننده نخواهد فروخت. 
عسل کنار خرید
زنبورداری معصومی قشایی و این سایت با عهدی که در ابتدا با خدای خود و مشتریانمان بسته ایم پایبند خواهیم بود و همیشه عسل طبیعی ارگانیک و 100درصد بدون واسطه از زنبورداری خودمان به مشتریانمان تقدیم خواهیم کرد. لذا برای اطلاع از موجودی عسل ها و یا خرید عسل ارگانیک با ما تماس بگیرید.
عسل کنار قیمت

خرید عسل کنار اصل

فصل گُل دهی درخت کنار از اویل شهریور است تا اواخر مهرماه. در مدت زمان گل دهی درخت کنار، زنبورهای عسل بجز کُنار انتخاب دیگری ندارند، و عسل تک گل و دارای عطر و طعم بی نظیر کُنار (سدر ) برداشت میکنیم. مستندات زنبورستان کنار را می توانید از طریق این لینک در شبکه اجتماعی تماشا مشاهده کنید. 

🍯✅ صداقت و کیفیت تفاوت ماست ✅🍯

عسل کنار اصل دارای عطر و طعم بسیار ویژه ای است ، افرادی که قصد دارند عسل کنار خرید کنند با 09171397085 تماس بگیرند.

مطالب مشابه عسل طبیعی

عسل طبیعی بر طبق تعاریف موجود در کشورهای پیشرفته تولید کننده عسل و همچنین در ایران ما، عسل طبیعی به شهد گل ها گفته می شود

ادامه مطلب

درمان زخم معده با عسل ، بهترین راه درمان زخم معده با عسل وحشی مومدار است ، عسل برای زخم معده بسیار نافع است،زخم معده و عسل

ادامه مطلب

رنگ عسل وحشی چگونه است ؟ عسل سیاه رنگ وحشی ، عسل سیاه وحشی ، آیا عسل وحشی رنگ سیاه دارد ؟ رنگ عسل طبیعی

ادامه مطلب

خرید عسل طبیعی ارگانیک از زنبوردار با سابقه ، عسل طبیعی خرید کنید و با خیال راحت مصرف کنید ، خرید عسل طبیعی کوهستان

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *  

پست الکترونیک : *  

نظرات :