مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
خواص عسل وحشی
خواص عسل وحشی چیست ؟ مهم ترین خواص عسل وحشی را در این مقاله می نویسم ، خواص عسل وحشی برای پوست

خواص عسل وحشی همانطور که در سوره مبارکه نحل بیان شده فیه شفا للناس ، شفایی در آن برای مردم است . پس عسل کوهی وحشی با توکل بر خدا و به نیت دارویی مصرف شود قطعا شفا دهنده است. یکی از مهمترین خواص عسل وحشی برای گرفتگی عروق قلبی است، که از دیرباز مردمان بومی مناطق جنوبی زاگرس از آن برا باز شدن رگهای قلبی خود استفاده می کرده و می کنند. خواص عسل وحشی برای پوست و بیماریهای آکنه و قارچهای پوستی نیز بسیار مفید است.

خواص عسل وحشی کوهی

خواص عسل وحشی برای قلب

ساکنین نواحی جنوب فارس عسل وحشی کوهستان را با بنیزه یا سقیر ( شیره درخت بن کوهی ) برای باز شدن گرفتگی رگهای قلبی از دیرباز تاکنون استفاده میکنند. روش مصرف بدین صورت است که ابتدا باید 10 گرم بنیزه را با دوفنجان آب بر روی اجاق گاز گذاشت.
پس از به جوش آمدن و حل شدن بنیزه درون قوری ، آن را از روی شعله برمیداریم و اجازه می دهیم تا ولرم شود. سپس 1 قاشق غذاخوری عسل وحشی را به آن اضافه میکنیم و هر روز صبح ناشتا و شب به مدت 2 هفته از آن استفاده میکنیم با توکل بر خدا. این مورد یکی از مهمترین خواص عسل وحشی است که بسیار در بین اهالی این مناطق توصیه و استفاده میشود.

خواص عسل وحشی برای قلب

خواص عسل وحشی برای چشم

عسل وحشی خواص بی نظیری برای بیماریها و عفونت های دستگاه بینایی دارد . خواص عسل وحشی برای چشم بدین صورت است که میکروب ها و عفونت های چشم را از بین میبرد.
روش استفاده: مقدار بسیار اندکی از عسل وحشی را همانند سورمه کشیدن به پلک پایین چشم میکشند ، و عسل وارد چشم میشود ابتدا میسوزاند اما پس از لحظاتی آرام میشود. تمامی میکروب های چشم از بین می رود.

خواص عسل وحشی و عسل طبیعی خالص بر کسی پوشیده نیست . اما باید در وهله اول عسل خالص و طبیعی و پاک باشد و عسل مصرفی هرگز حرارت ندیده باشد ، زیرا حرارت دادن عسل آنزیمهای اصلی و مهم دارویی عسل را از بین میبرد. لذا با خرید عسل طبیعی از زنبوردار عسل ارگانیک و خام مصرف کنید.

برای مشاوره رایگان در مورد خواص عسل وحشی و عسل درمانی با شماره 09171397085 تماس بگیرید.

  

مطالب مشابه عسل طبیعی

فروشگاه اینترنتی خرید عسل کنار ، خرید عسل کنار طبیعی از زنبوردار ساکن در دشت های جنوب کشور ، عسل کنار طبیعی خرید کنید...

ادامه مطلب

پروپلیس یا بره موم عسل متشکل از رزین و موم دو ترکیب عمده ی بره موم میباشند . بره موم عسل مهمترین تولیدات زنبور است.

ادامه مطلب

اگر عسل ارگانیک را با آب ولرم مخلوط کرده و بنوشید، تاثیرات بسیار مفیدی بر روی تعداد گلبول‌های قرمز موجود در خون دارد.

ادامه مطلب

عسل براساس این که از یک یا چند گل تهیه شده باشد دارای انواع تک گل و چند گل است. عسل گل‌های مختلف رنگ و طعم متفاوتی دارند

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :