مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
خرید عسل کنار
فروشگاه اینترنتی خرید عسل کنار ، خرید عسل کنار طبیعی از زنبوردار ساکن در دشت های جنوب کشور ، عسل کنار طبیعی خرید کنید...

خرید عسل کنار

خرید عسل کنار جنوب ،پرطرفدارترین و مرغوبترین عسل طبیعی و خام ایران از سایت ایترنتی خرید عسل طبیعی برادران معصومی قشقایی . طرفداران عسل کنار ( عسل سدر عربی ) در سراسر دنیا زیاد هستند . اما چه چیزی باعث شده عسل کنار خرید ومصرف بالاتری بالاتری نسبت به انواع عسلهای دیگر ، بین مصرف کنندگان عسل ارگانیک داشته باشد؟
بدلیل عطر و طعم بسیار دلنشین و خوشمزه عسل کنار هست ، که نوزادان ، کودکان ، جوانان و تمام سنین به راحتی طعم این عسل را می پسندند و از خوردن عسل کنار جنوب لذت میبرند.

خرید عسل کنار

خرید عسل کنار طبیعی

جهت خرید عسل کنار طبیعی از زنبوردار با سابقه جنوب کشور باید جویای این عسل شوید . اما آیا هر زنبورداری قابل اعتماد است ؟
متاسفانه بخاطر وضعیت آشفته بازار و شرایط نابسامان اقتصادی بسیاری از زنبورداران برای برداشت عسل کنار بیشتر و قطعا سود و فروش زیادتر ، از تغذیه کمکی استفاده میکنند ، یعنی هنگامی که زنبورستان و کندوهایشان را بر روی دشت کنار قرار میدهند از شربت آب و شکر نیز به زنبورها میخورانند جهت برداشت عسل بیشتر.
دلالان خرید عسل نیز برایشان مهم نیست که این عسل طبیعی است یا شکری ، و آنها نیز به سود و منفعت خودشان فکر میکنند و به فکر مصرف کننده نیستند.

خرید عسل کنار طبیعی

مدیریت زنبورداری معصومی قشقایی با سابقه بیش از 25 سال زنبورداری ، به شما مصرف کنندگان عسل طبیعی قول میدهد هرگز به فکر رقابت و فروش بیشتر نخواهد بود، و کیفیت را فدای رقابت نخواهد کرد. لذا تمامی عسل های مجموعه ما 100درصد طبیعی و خام هستند .

طبع عسل کنار

طبع عسل کنار سرد و معتدل است ، اما همین عسل کنار یا عسل سدر عربی بهترین عسل طبیعی برای افزایش میل جنسی و تقویت قوای عمومی بدن است . به حدی این عسل در کشورهای عربی از امارات متحده تا عراق و عربستان سعودی طرفدار دارد که قیمت عسل کُنار در اربعین سال 1397 در شهرهای نجف و کربلا 600 هزار تومان به پول ایران بود. 
بی جهت نیست که ورزشکاران عربی طرفدار سرسخت عسل کنار طبیعی هستند ، اما بدلیل تقلبات گسترده عسل در ایران ، آنها متاسفانه عسل ایرانی را دیگر باور ندارند . آنقدر عسل تقلبی از ایران ارسال کرده اند که هیچ اعتمادی به بهترین عسل طبیعی در ایران هم ندارند.

خرید اینترنتی عسل کنار

برای مشاهده مستندات زنبورستان کنار در سال 97 از این لینک اقدام کنید. همچنین جهت خرید اینترنتی عسل کنار 100درصد طبیعی با شماره های ما تماس بگیرید .

 

مطالب مشابه عسل طبیعی

پروپلیس یا بره موم عسل متشکل از رزین و موم دو ترکیب عمده ی بره موم میباشند . بره موم عسل مهمترین تولیدات زنبور است.

ادامه مطلب

عسل براساس این که از یک یا چند گل تهیه شده باشد دارای انواع تک گل و چند گل است. عسل گل‌های مختلف رنگ و طعم متفاوتی دارند

ادامه مطلب

چگونه عسل طبیعی را تشخیص دهیم ؟ از کجا بفهمیم عسل طبیعی است ؟ ملاک انتخاب و خرید عسل طبیعی چیست ؟

ادامه مطلب

عسل السدر یا عسل سدر پرطرفدارترین عسل مصرفی در کشورهای عربی است . عسل سدر نام عربی عسل کنار خودمان است

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :