مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
عسل کوهی
عسل کوهی چیست ؟به چه عسلهایی عسل کوهی گفته میشود؟عناوین فروشگاه عسل کوهی یا عسل کوهی اصل زیاده اما خود عسلش خیر

عسل کوهی چیست؟

عسل کوهی همانطور که از اسم آن بر می آید ، به عسلی گفته میشود که زنبورهای عسل در شکاف صخره های کوهستان تشکیل کُلُنی کرده باشند،و همچنین عسل برداشتی از آن را بدون دخل و تصرفی در آن بفروش برسانند ومطمئن باشید که عسل کوهی طبیعی بسیار محدود است. عسل کوهی اصل چیزی نیست که در هر فروشگاه اینترنتی فروش عسل طبیعی یا مغازه های تخصصی فروش عسل یافت و خرید کنید.
اما هر روز بر تعداد دلالان فروش عسل اضافه میشود و صدمتاسفانه هیچ گونه نظارتی هم بر کار آنان وجود ندارد . با اینکه عسل کوهی در مناطق محدودی از جنوب ایران یافت میشود ، اما تعجی میکنم اشخاصی در اقصی نقاط ایران با ایجاد سایت های اینترنتی فروش عسل و با عناوین فروشگاه عسل کوهی یا فروش عسل کوهی طبیعی به راحتی مردم را فریب می دهند .

عسل کوهی

قیمت عسل کوهی

وقتی که وارد این سایت ها میشویم شهد عسل های بسته بندی شده در بطری های پلاستیکی با انواع مختلف رنگ عسل مشاهده میکنیم و با قیمت های مختلف . مثلا در آذر ماه سال 97 قیمت عسل کوهی در یک سایت کیلویی 45 هزار تومان بود ، و در سایت دیگری قیمت عسل کوهی طبیعی را کیلویی 90 هزار تومان میفروختند.
مردم زودباور ایران هم بدون تحقیق در مورد ماهیت عسل کوهی ، نحوه پیدا کردن عسل کوهی در کوهستان ، سختی های برداشت عسل کوهی در صخره ها وپرتگاههای کوهستانهای وحشی زاگرس جنوبی ، اقدام به خرید عسل کوهی با قیمت 45 و ... میکنند . بعدش هم خیلی با تاکید در جمع شب نشینی های خانوداگی عنوان میکنند عسل کوهی اصل را خریدیم کیلویی ... و بسیار هم خوشمزه بود !!
من در کل هیچ بحثی با چنین افرادی ندارم ، و اتفاقا پیشنهاد هم دارم، اینه که مرتب از همین عسل کوهی 45 هزار یا 90 هزار تومانی مصرف کنید انشاءالله نتیجش را هم دیر یا زود خواهید دید.

عسل کوهی طبیعی

عسل کوهی

درست است که عسل کوهی یک کلمه عام است و هرشخصی می تونه از آن استفاده کنه اما استفاده از عنوان عام عسل کوهی برای فروش بیشتر و فریب مردم حرام است . فروختن عسل کندویی  هرچقدر هم خالص و ارگانیک باشد به جای عسل کوهی طبیعی بسیار ناروا وحرام است.
از همینجا خدمت دلالان، فروشندگان و زنبورداران زحمت کش عرض میکنیم ، پولی که از فروش عسل بدست میارید باید کاملا حلال باشد ، دروغ و غش در معامله انجام ندهید ، پول حرام و ناراضی بر سر سفره خود نبرید ، فرزندانتان را با پول حرام بزرگ نکنید که عامل فروپاشی و بدبختی خانواده ها همین است . آخه چرا باید عسل طبیعی کندو را با عنوان عسل کوهی بفروشید ؟ مصرف کننده نمیدونه . به ولله در بسیاری موارد صرفا بر اساس اسم عسلی که شما میگویید اقدام به خرید میکنند، در کار خود صادق باشید تا نتیجه بگیرید .

عسل کوه

خرید عسل کوهی طبیعی

برای خرید عسل کوهی طبیعی از سایت AsalKuhi برادران معصومی قشقایی ابتدا مستندات برداشت عسل ما را کامل مشاهده کنید ، توضیحات و مطالب سایت را بخونید و با خیال آسوده اقدام به خرید عسل کوهی کنید. در سایت تماشا فیلم های برداشت عسل کوهی ما وجود دارد.
هرگز به دنبال خرید عسل کوهی در مغازه ها نباشید ، نیست ، نگردید . هرگز به دنبال شعبه عسل کوهی در تهران نباشید. عسل کوهی خیلی کم پیدا میشه ، فصل جستجو و برداشت عسل آن هم معیّن است.

فروشگاه عسل کوهی

مطالب مشابه عسل طبیعی

قیمت عسل طبیعی چند است ؟ نحوه قیمت گذاری عسل طبیعی ، قیمت عسل در سال 97 ، عدم نظارت بر قیمت عسل

ادامه مطلب

بره موم Propolis زنبور عسل یکی از مهم ترین مواد تولید زنبورها می باشد ، خواص بره موم برای بیماران سرطانی بسیار مفید است

ادامه مطلب

راههای شناخت عسل طبیعی، عسل طبیعی را چگونه بشناسیم ؟ بهترین راه و ساده ترین روش تشخیص عسل طبیعی

ادامه مطلب

اگر چه عسل مایه شفاء است ودر قرآن ذکر شده اما چون خوردن آن زیاد ممکن نیست به لحاظ دلزدگی باید آن را با سیاه دانه خورد واین رو...

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :