مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
عسل مانوکا
عسل مانوکا چیست ؟ عسل مانوکا در ایران وجود دارد آیا ؟ فروش عسل مانوکا و قیمت عسل مانوکا در ایران ! و فروش عسل مانوکا در تهران

عسل مانوکا چیست ؟

عسل مانوکا ( Manouka Honey ) یا مانوکا هانی در منطقه ای از جنگلهای استرالیا و نیوزیلند بواسطه زنبورهای عسل از شهر درخت مانوکا ( Manouka نام علمی گونه وحشی Leptospermum scoparium  بدست می آید و کیفیت عسل مانوکا بسیار بالاست .
زنبورهای عسل  شهد درخت مانوکا را جمع‌آوری و پس از تجزیه و تحلیل به عسل طبیعی تبدیل میکنند که بانام عسل مانوکا شناخته و شهرت جهانی دارد که برخی از خواص شفا بخش عسل طبیعی را شامل می‌شود. تمامی عسل های طبیعی حاوی خواص ضد میکروبی هستند، ولی عسل طبیعی مانوکا حاوی هیدروژن پراکسید است که باعث افزایش قدرت آنتی باکتریال آن می‌شود.

عسل مانوکا

خواص عسل مانوکا

خواص عسل استرالیایی نیوزیلندی مانوکا در نوع خود طبق شنیده ها و گفته ها و نوشته بی نظیر است . عسل مانوکا حاوی مواد شیمیایی طبیعی مختلفی است که آن را از سایر عسل‌ها متمایز می‌سازد. 
متیل گلیوکسال (MGO) : این ماده در برابر چندین باکتری، از جمله Proteumirabilis و Enterobacter cloacae مؤثر است.
دی هیدروکسی استون (DHA) :  این ماده در شهد گل مانوکا یافت می‌شود و در طول پروسه تولید عسل به MGO تبدیل می‌شود.
لپتوسپرین (Leptosperin) : یک ماده شیمیایی طبیعی است که در شهد گیاه مانوکا و چند خانواده‌ی نزدیک به گیاه مانوکا یافت می‌شود. عسل مانوکا دارای خواص دیگری نیز می‌باشد، از جمله : کاهش کلسترول بالا ، کاهش التهاب ، کاهش ریفلاکس اسید ، درمان آکنه ، درمان زخم و ...

منبع : ویکی پدیا

عسل مانوکا در ایران

آیا عسل مانوکا در ایران وجود دارد ؟ بعضا شاهد آگاهی هایی با عنوان خرید عسل مانوکا در تهران هستیم . اما آیا واقعا میتوان عسل مانوکا خرید کرد در تهران ؟ با اطمینان نمیتوانم بگویم خیر ولی با توجه به اینکه واردات عسل به ایران ممنوع است و مهمتر اینکه انواع کارگاههای تقلبی برندهای خارجی اعم از مواد غذایی تا شوینده ها و روغن موتورها در کشور عزیزمان ایران یافت میشه ، قطعا کار اصلا سختی نیست تولید و برچسب زدن مارک های مختلف عسل های معروف دنیا بر روی انواع بطری عسل .

خرید عسل مانوکا در تهران

   خرید عسل مانوکا در تهران

متاسفانه تبلیغ فروش عسل استرالیایی با برند خارجی در ایران در سایت دیوار ، حالا هی ما  بنویسیم و توضیح بدیم که واردات عسل ممنوعه ، انواع کارگاههای غیرمجاز مختلف برندهای روز دنیا در ایران است و دیگه بطری عسل پر کردن و لیبل زدن تقلبی، اصلا کاری نداره.. کو گوش شنواااا ؟
باز شما مصرف کننده عسل طبیعی ، به دنبال خرید عسل مانوکا در تهران هستید ؟ فکر میکنید واقعا عسل مانوکا اصل در ایران پیدا میکنید ؟ آن وقت با چه قیمتی ؟ به ولله زنبورداران شریف زیاد داریم که عسل اصل تولید میکنند ، حتی افرادیکه عسل وحشی پیدا میکنند و میفروشند . عسل کوهی بهترین عسل طبیعی در همین کشور خودت هست ، آن وقت بدنبال عسل مانوکا یی هستی که نمیدونی چجوری و با چه شرایطی در ایران یا نیوزیلند و استرالیا تولید شده !!

فروش عسل طبیعی در تهران

برای خرید عسل طبیعی ، مرغوبترین عسل طبیعی با شماره 7085 139 0917 تماس بگیرید . 

مطالب مشابه عسل طبیعی

چگونه عسل طبیعی را تشخیص دهیم ؟ از کجا بفهمیم عسل طبیعی است ؟ ملاک انتخاب و خرید عسل طبیعی چیست ؟

ادامه مطلب

عسل کنار اصل دارای عطر و طعم بسیار ویژه ای است ، افرادی که قصد دارند عسل کنار خرید کنند با ما تماس بگیرند

ادامه مطلب

عسل اثر شفابخشی روی پوست صورت داشته و در بین وسایل پیشگیری که به پوست نیرو می بخشد جای شایسته ای دارد. بقراط حکیم و ابن سینا ...

ادامه مطلب

کشف کارگاه دست ساز عسل تقلبی در اهر آذربایجان شرقی ، عسل تقلبی اهر ، عسل تقلبی در روستاهای سرسبز اهر

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :