مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
قیمت عسل طبیعی در سال 98
قیمت عسل طبیعی اصل در سال 98 چقدر است ؟ قیمت عسل چقدر است ؟ در این مطلب راجع به سوالات شما در مورد قیمت عسل بحث میکنیم

قیمت عسل طبیعی

قیمت عسل طبیعی در سال 98 دستخوش تغییرات بسیاری شده است متاسفانه ، و شرایط بگونه ای پیش میرود که شاید هر کسی نتواند عسل ارگانیک خالص تهیه و مصرف کند. بسیاری از افرادی که بفکر خرید عسل طبیعی هستند ، در وهله ی اول قیمت عسل طبیعی هم برایشان شاید مهم باشد ، البته در این بین هستند افراد بسیاری که کیفیت و خالص و ارگانیک بودن عسل طبیعی برایشان بیش از هر چیزی مهمتر است و اصولا قیمت عسل برایشان در اولویت بعدی قرار دارد.
قیمت عسل طبیعی به هزینه هایی که زنبوردار در مراحل برداشت و قبل از آن انجام میدهد بستگی دارد . عوامل بسیار دیگری در قیمت عسل ارگانیک نقش عمده ای ایفا میکنند مِن جمله شرایط اقتصادی و تورم نسبی قیمت ها در بازار. اما بیاد داشته باشید که قیمت عسل طبیعی با توجه به کیفیت عسل که درجات متفاوتی دارد ، قیمت گذاری میشود.

قیمت عسل طبیعی در سال 98

قیمت عسل طبیعی در سال 98

عوامل دیگری از قبیل نوع بسته بندی عسل ، میزان تولید عسل طبیعی در کشور ، واردات و صادرات نیز در تعیین قیمت عسل طبیعی در سال 98 موثر میباشند. قیمت عسل در سال 98 قطعا باتوجه به تورم بازار ، شرایط افزایشی را طی میکند. تمامی لوازم و ادوات زنبورداری بیش از 5 برابر افزایش قیمت داشته اند نسبت به سال 97.
به فرض مثال یک قوطی رنگ برای رنگ کردن کندوهای چوبی به قیمت پنج هزار تومان بود که متاسفانه این رقم در سال 98 به بیش از سی هزار تومان رسیده و همچنان در حال افزایش است. متاسفانه بسیاری از زنبورداران از بس هزینه های جانبی خود برنمی آیند و در حال فروش زنبورستان خود و تغییر شغل هستند.

این فقط یک مثال بود از افزایش بی رویه قیمت ها ، اگر شرایط به این صورت پیش رود متاسفانه آینده این شغل در خطر است و بازار عسل ایران به دست عده ای دلال یا سودجویانی خواهد افتاد که بعضا بدون دخالت زنبور عسل ، عسل هایی با انواع عطر و طعم و رنگ مختلف به بازار ارائه میدهند . خبرهایی را از سایت های معتبر کشور مشاهده میکنیم مبنی بر کشف عسل های تقلبی آن هم با تناژ بالا در بازار تهران یا دیگر شهرها ، که البته فقط اندکی از این سودجویان دستگیر و سپس آزاد میشوند و دوباره شروع به فعالیت سابق خود میکنند زیرا برخورد درستی با این افراد صورت نمیگیرد که براحتی با سلامت مردم بازی میکنند.

خرید عسل طبیعی

هموطن فهیم من ، اگر به فکر قیمت عسل طبیعی در سال 98 هستی ، ابتدا به فکر اصل و خالص بودن عسل باش، ابتدا از سلامت و خالص بودن عسل طبیعی مطمئن شو و سپس قیمت عسل طبیعی را ملاک خود قرار بده. همیشه سعی کنید از یک زنبوردار مطمئن و با وجدان کاری عسل بخرید . هر چادری که لب جاده فلان شهر کشور برپا شده بود و تعدادی کندوی خالی و حلب عسل درون آن جا داشت که صرفا زنبوردار نیست یا دلیل بر داشتن عسل طبیعی نیست که .

خرید عسل طبیعی از زنبوردار

اگر در اقوام و آشنایان خود زنبوردار مطمئنی سراغ دارید ، و حتی اگر به آن شخص اعتماد هم ندارید ، ولی او را ترجیح بدهید به عسل فروشان کوچه بازار و کنارجاده ها ، زیرا لااقل میدانید که از آن زنبوردار آشنا محصول زنبور عسل را خریداری کرده اید، اما از سلامت عسل های خیابانی و... هیچ آگاهی ندارید. همیشه بفکر خرید عسل طبیعی از زنبوردار باشید تا خیال راحت عسل را مصرف کنید. فیلمی توسط شبکه های خبری پخش شد که با استفاده از روغن سوخته و دیگر مواد شیمیایی در تهران ماده ای تشکیل داده بودند بنام عسل طبیعی وبا انواع مارک ها روانه بازار کرده بودند. چنین سوداگرانی که با جان و سلامت مردم بازی میکنند چرا نباید در ملا عام سنگسار شوند؟ متاسفانه با این افراد برخورد جدی صورت نمیگیرد و شاهد افزایش چنین سوداگرانی در جامعه هستیم.

فروش عسل طبیعی

 

جهت خرید مرغوبترین عسل طبیعی و با ضمانت اصل بودن بااین شماره 09171397085 تماس بگیرید.

مطالب مشابه عسل طبیعی

درمان زخم با عسل طبیعی ، درمان زخم بستتر با عسل طبیعی ، درمان زخم های عفونی با استفاده از عسل طبیعی کوهستان

ادامه مطلب

جلوه های نور عنوان شعری است که در رابطه با کوچ زنبور عسل و به پاس زحمات زنبوردار سروده شده است . با هم می خوانیم

ادامه مطلب

پروپلیس یا بره موم عسل متشکل از رزین و موم دو ترکیب عمده ی بره موم میباشند . بره موم عسل مهمترین تولیدات زنبور است.

ادامه مطلب

چگونه عسل طبیعی را تشخیص دهیم ؟ از کجا بفهمیم عسل طبیعی است ؟ ملاک انتخاب و خرید عسل طبیعی چیست ؟

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :