مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
عسل وحشی بهاری
عسل وحشی فصل بهار از پرخواص ترین عسل های ایران و دنیا میباشد، بدلیل وجود انواع گیاهان دارویی فصل بهار در این منطقه بکر

عسل وحشی بهاری

تنوع بسیار بالای پوشش گیاهی فصل بهار در رشته کوههای زاگرس جنوبی و دامنه آنها واقع در جنوب استان فارس باعث گردیده عسل وحشی فصل بهار این منطقه گرم و خشک ، یکی از بهترین عسل های طبیعی و دارویی ایران و جهان باشد. که متاسفانه ایرانیان از این نعمت الهی بی بهره اند حتی افراد بومی که به جستجوی عسل وحشی فصل بهار می پردازند ، عسل بهاری را به افرادی میفروشند که مستقیما به کشورهای عربی میبرند.

خرید عسل وحشی

 زنبورهای عسل وحشی فصل بهار باانواع گل ها و گیاهان دارویی در منطقه شامل : بابونه ، آویشن ، گل گاوزبان، اسطوخودوس ، انواع گل زرد ، مرکبات، پونه کوهی ، بادام وحشی ، شکرتیغال، باردلنگ،اسفند هندی یا رومی ، اسفند ایرانی ، آنزروت ، و انواع و اقسام گیاهان و گل های وحشی سروکار دارند.

فروش عسل وحشی

همین باعث شده بهترین عسل وحشی فصل بهار در منطقه جنوب فارس و دامنه رشته کوههای زاگرس جنوبی برداشت شود . افراد زیادی به جستجوی عسل وحشی می پردازند که ناچارند برای تهیه لوازم ابتدایی زندگی خودشان عسل وحشی بهار را بفروشند و آن هم به مقصد کشورهای عربی و شیوخ حاشیه خلیج فارس ...

قیمت عسل وحشی

قیمت عسل وحشی

ببینید قیمت عسل وحشی به این بستگی داره که اولا درسال جستجو چه مقدار عسلی یافت شود ، دوما بستگی به خریداری دارد که این عسل ها را برای شیخ نشینان کشورهای عربی جمع اوری میکند . اینها انگار دارند یک سطل ماست میخرند . برایشان پوللی نیست حتی اگه میلیون برای یک کیلو عسل خرج کنند . البته تا سال 98 که قیمت آن به میلیون نرسیده ولی با توجه به این وضعیت فعلی قطعا خواهد رسید.

فروش عسل وحشی کوهستان
قیمت عسل وحشی کوهستان بستگی به انصاف و وجدان فروشنده هم دارد . هر چند تعداد زیادی از فروشندگان روستایی در تهیه خوراکی و مواد غذایی اولیه زندگی خودشان درمانده اند و هنگامیکه افراد خلیج رو ، در درب منزلشان به قیمت بالایی عسل وحشی را میخرند چرا باید عسلی را که به زحمت پیدا کرده اند و با جانشان برای بدست آوردنش بازی کرده اند، به قیمت ارزان بفروشند  ؟

یه نکته را هم بگم عسل وحشی فصل بهار بسیار بسیار محدود است ، پس فریب این کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی که همیشه عسل وحشی با انواع مدلهای گوناگون دارند را نخورید. عسل وحشی بسیار کم هست فکر نکنید براحتی در فروشگاههای شهرهای بزرگ قابل یافت است.

فروش بهترین عسل وحشی

 

 خرید بهترین عسل طبیعی و دارویی در ایران ، انواع مرغوبترین عسل های طبیعی و عسل وحشی کوهستان برای سفارش بهترین عسل طبیعی در ایران با ضمانت کتبی و وجدانی با شماره 09171397085 تماس بگیرید.

مطالب مشابه عسل طبیعی

ویژگی عسل خوب چیست؟ عسل طبیعی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ ویژگی عسل مرغوب یا عسل اصل طبیعی چه میباشد؟

ادامه مطلب

عسل گون ( Astragalus Honey) یکی از پرطرفدارترین و بهترین عسل طبیعی در ایران است که در مناطق مرکزی ایران برداشت می شود

ادامه مطلب

راههای شناخت عسل طبیعی، عسل طبیعی را چگونه بشناسیم ؟ بهترین راه و ساده ترین روش تشخیص عسل طبیعی

ادامه مطلب

درمان زخم با عسل طبیعی ، درمان زخم بستتر با عسل طبیعی ، درمان زخم های عفونی با استفاده از عسل طبیعی کوهستان

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :