مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
عسل طبیعی را از کجا تهیه کنیم ؟
عسل طبیعی از کجا بخریم که مطمئن باشیم ارگانیک و حرارت ندیده است ؟برای تهيه عسل طبيعی چکار کنيم ؟ عسل طبیعی را از کجا بخریم ؟

عسل طبیعی از کجا بخریم ؟

پاسخ این است برای تهیه عسل طبیعی مرغوب، مستقیم از زنبورداران عسل تـهیه کنید و حتما یادآور شده که عسل را به هیچ وجه حرارت نداده باشند و افراد سالم که ناراحتی گوارشی ندارند هرگز عسل با موم مصرف نکنند چون موم اصلاً هضم نشده و پول خود را دور ریخته اید .

و اگر دیدید که بعد از مدتی عسل شما جامد یا به اصطلاح شکرک نزد یا حتما حرارت دیده است یا عسل تقلبی ، فقط این تنها  تنها راه تشخیص عسل حرارت دیده است. زیرا مواد و چه دستگاه ها  و فرمولهایی لازم است تا متخصصین علوم آزمایشگاهی بکار برند تا انواع عسل را تشخیص دهند ،

فروش عسل رس بسته
پس برای چندین بار متذکر شده گول افرادی که خود را قادر به شناسایی عسل می دانند نخورده و از خرافات دوری کرده و در مصارف عسل از یکدیگر پیشی بگیرید و همانطور که رسول اکرم (ص) فرموده : کسی که در هر ماه یک بار عسل بخورد ، به قصد شفایی که خداوند در قرآن (سوره نحل آیات 68 و 69 ) درباره عسل فرموده است از خطر 77 مرض مصون می ماند .

پس همیشه در زمان مصرف عسل نیت کرده و با اطمینان قلبی و رضای خدا جهت سلامتی تن خود آن را نوش جان نمائید  و حتما از مصرف عسل با چای داغ و شیر داغ خوداری کنید ، چون تمام اسرار ما این است که عسل حرارت نخورده و عناصر دارویی و شفا بخش آن از بین نرود ، با شیر بخورید ولی شیر ولرم یا سرد،  یا اینکه عسل را با آب ولرم و چند قطره لیموترش تازه طبیعی میل کنید. 

در اینجا این تذکر مهم لازم و به جا است که به مدیران صنایع بسته بندی عسل داده شود که از حرارت دادن عسل و سمی کردن آن که بر اثر حرارات دادن بوجود می آید ( سم هیدروکسی میتیل فورفورال) و افزودن اسیدسیتریک یا جوهر لیمو به عسل جدا خودداری کنند زیرا دادن سم به مردم مستجب پیگرد قانونی و عذاب اخروی است که حتماً در شب اول قبر باید پاسخی برای آن داشته باشند .

و امید داریم در آینده نه چندان دور در تمامی مراکز و فروشگاههای تخصصی فروش عسل طبیعی ، شاهد وجود عسل های متبلور شده ( عسل کریستاله ) یا به اصطلاح عسل شکرک زده باشیم و مردم ایران نیز مانند مردم ژاپن‌ و آلمان فقط اینگونه عسل ها را مصرف کنند . که لازمه اینکار ، حرارت ندادن عسل توسط صنایع بسته بندی عسل و برخی زنبورداران است .

عسل طبیعی را از کجا بخریم ؟

تهیه عسل طبیعی در تهران

پس جهت تهیه عسل طبیعی در تهران و دیگر شهرها اگر به فروشگاهی مراجعه نمودید ، در ابتدا عسلهایی که جامد شده اند را خریداری کنید ، اگر عسل رس بسته شده نداشتند ، عسل‌های تیره تر را که مواد معدنی بیشتر دارند را خریداری کنید و حتماً ذکر کنید که حرارت نداده باشند ، فقط با این دو انتخاب‌ است که شما عسل طبیعی یا عسل تغذیه ای خوب می توانید از فروشگاه‌ها خریداری بنمایید.

      برای تهیه عسل طبیعی مرغوب همه روزه با شماره 09171397085 تماس بگیرید .

مطالب مشابه عسل طبیعی

سایت عسل کوهی با فروش عسل طبیعی ارگانیک ، آمادگی این را دارد برای عزیزانی که در سراسر ایران به فکر خرید عسل طبیعی بدون شکر

ادامه مطلب

عسل وحشی جنوب که افراد بومی به آن عسل کوهی می گویند از مرغوب ترین عسل های دنیا است که در جنوب استان فارس ...

ادامه مطلب

تقریبا در تولید بیشتر میوه ها و بذر ها وجود زنبور عسل برای گرده افشانی الزامی است. به طوری که بدون زنبور عسل نمی توانند

ادامه مطلب

برای خرید بره موم اصل با ما تماس بگیرند ، بره موم اصل همانگونه که از زنبورستان برداشت میکنیم تقدیم میشود

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :