مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
فروش عسل طبیعی
سایت عسل کوهی با فروش عسل طبیعی ارگانیک ، آمادگی این را دارد برای عزیزانی که در سراسر ایران به فکر خرید عسل طبیعی بدون شکر

فروش عسل طبیعی

سایت عسل کوهی با فروش عسل طبیعی ارگانیک ، آمادگی این را دارد برای عزیزانی که در سراسر ایران به فکر خرید عسل طبیعی بدون شکر هستند، مرغوب ترین عسل طبیعی و دارویی را بدون واسطه ارسال کند . با خرید عسل طبیعی از زنبوردار مطمئن باشید که عسل ارگانیک اصل ( Organic honey ) تهیه می کنید و از شر عسل های تقلبی موجود در بازار خلاص می شوید.

مدیریت زنبورستان های برادران معصومی قشقایی و سایت عسل کوهی  با فروش عسل طبیعی در رشت ساری تهران ، مشهد اصفهان ، شیراز و دیگر شهرهای کشور همواره بهترین عسل طبیعی ارگانیک را با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان عسل می رساند.
فروش عسل طبیعی در تهران

خرید عسل طبیعی

عسل یکی از نعمت های بزرگ الهی است که از فراورده های زنبور عسل به دست می آید . خداوند متعال عسل طبیعی را شفا برای مردم می داند و این امر را نشانه روشنی برای اندیشمندان می شمارد : « فِيهِ شِفَاءٌ لِلنَّاسِ ۗ إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَآيَةً لِقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ » 
در حدیثی پیامبر (ص) فرمودند : « هیچ مریضی ، به مانند نوشیدن عسل شفا پیدا نمی کند » .  در سال های اخیر نشان داده شده که عسل تاثیر ممانعت کننده ای بر رشد شصت گونه باکتریایی اعم از هوازی ، بی هوازی ، گرم مثبت و گرم منفی داشته است.


همچنین اثرات ضد قارچی عسل بر روی تعدادی از مخمرها و گونه های از آسپرژیلوس و پنسیلیوم نیز گزارش شده است . در متون قدیم بیان شده که عسل زرد کمرنگ ( Pall Yellow Honey )  از ناحیه Attioca  بهترین عسل است و ارسطو وقتی درباره عسل بحث می کند به عسل زرد رنگ به عنوان یک ماده موثر در درمان زخم های چشم و زخم های پوستی اشاره می کند.
فروش عسل طبیعی بدون شکر و عسل ارگانیک اصل به سراسر کشور به صورت محدود .

برای خرید عسل کنار طبیعی می توانید با شماره 09171397085 تماس بگیرید و سپس در صورت موجود بودن آن اقدام به خرید عسل طبیعی ارگانیک کنید. 

مطالب مشابه عسل طبیعی

راههای شناخت عسل طبیعی، عسل طبیعی را چگونه بشناسیم ؟ بهترین راه و ساده ترین روش تشخیص عسل طبیعی

ادامه مطلب

بره موم Propolis زنبور عسل یکی از مهم ترین مواد تولید زنبورها می باشد ، خواص بره موم برای بیماران سرطانی بسیار مفید است

ادامه مطلب

کشف کارگاه دست ساز عسل تقلبی در اهر آذربایجان شرقی ، عسل تقلبی اهر ، عسل تقلبی در روستاهای سرسبز اهر

ادامه مطلب

عسل سرپولک یا موم سرپولک چیست ؟ خواص عسل سرپولک یا سرچنگالی که در بین زنبوردارن معروف است، عسلی بسیار خوشمزه و خاص است

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :