مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
رنگ عسل وحشی
رنگ عسل وحشی چگونه است ؟ عسل سیاه رنگ وحشی ، عسل سیاه وحشی ، آیا عسل وحشی رنگ سیاه دارد ؟ رنگ عسل طبیعی

رنگ عسل

رنگ عسل برحسب طبیعی یا غیرطبیعی بودن آن نیست ، بلکه رنگ عسل طبیعی بر مبنای اینکه متعلق به چه نوع پوشش گیاهی و گلهای منطقه است متفاوت میباشد. دامنه رنگ های عسل طبیعی از سفید تا انواع زرد روشن ، زرد نارنجی و زرد طلایی رنگ متفاوت است . پس مطمئن باشید که از طریق رنگ عسل هرگز نمیتوان به طبیعی بودن یک عسل پی برد.

عده ای از فروشنده های بی وجدان از ذهنیت اشتباه مردم در مورد رنگ عسل وحشی سوءاستفاده میکنند. متاسفانه مردم ما باورهای بسیار غلطی دارند در زندگی خود ، و همیشه از همین باورهای اشتباه ، سرشان کلاه میرود . خیلی ها در ذهن خود این تصور را دارند که عسل وحشی رنگ سیاه و غلیظی دارد .

رنگ عسل

رنگ عسل وحشی

بر مبنای چه چیزی فکر میکنید که رنگ عسل وحشی سیاه یا تیره است ؟ چرا فکر میکنید که رنگ موم عسل وحشی باید سیاه باشد ؟ چرا این تفکر اشتباه و غلط را در ذهن دارید که عسل وحشی باید تلخ باشد و عسل طبیعی نباید شیرین باشد!!!؟  چرا ؟ براساس کدام تجربه برداشت عسل وحشی چنین میگویید ؟؟ همین تفکرات چنین افرادی باعث شده که روز به روز بر تعداد کلاهبرداران و دلالان سودجوی فروش عسل اضافه شود.

عده ای سودجوی از خدا نترس در شبکه های اجتماعی با راه اندازی کانال فروش عسل وحشی ، و متاسفانه با هدف قرار دادن تفکرات اشتباه مردمی که بدنبال عسل سیاه رنگ وحشی هستند ، بسیار راحت عسل های معمولی و یا شاید عسل تقلبی را به جای وحشی میفروشند. چرا گفتم شاید ؟ چون نمی شود از روی عکس به طبیعی یا غیرطبیعی آن پی برد.

شاید سوال برایتان پیش بیاید ، شما که میگویید نمیشود از روی عکس به طبیعی یا تقلبی بودن پی برد ، پس چرا این اتهام را به این افراد میزنید ؟ 

ببینید درغگو غیر قابل اعتماد است ، موم عسل وحشی و موم زنبور پرورشی به راحتی قابل تشخیص است با عکس و فیلم . افرادیکه موم زنبورهای پرورشی را در قالب موم عسل وحشی به مردم ناآگاه میفروشند ، پس خودشان مطلع هستند از کلاهبرداری و دروغ خودشان . مردم هم بدنبال عسل سیاه رنگ هستند ، یعنی فکر  میکنند اگر رنگ عسل سیاه باشد آن عسل بهترین است . مردم متاسفانه فکر میکنند موم عسل وحشی رنگ تیره ای دارد . همین ها باعث شده کلاهبرداران فروش عسل از آنها سوءاستفاده کند. 

شخصی که دروغ بگوید و عوام فریبی کند هرگز نمیتواند عسل طبیعی داشته باشد . شخصی که تصاویر فیلم و عکس وحشی را کپی کند و در شبکه های اجتماعی خود قرار دهد و ادعای فروش عسل وحشی کند ، هرگز نخواهد توانست عسل طبیعی به شما دهد چه برسد به عسل وحشی .

رنگ عسل طبیعی

رنگ عسل طبیعی

پس اگر میخواهید در دام شیادان و سودجویان فروش عسل قرار نگیرید ، هرگز به دنبال رنگ عسل طبیعی نباشید. چراکه رنگ عسل طبیعی بر حسب گل و گیاهان و منطقه ای که زنبورها از آنجا شهد جمع آوری  کرده اند متغیر است . شما وقتی بدنبال خرید عسل طبیعی با رنگ سیاه باشید ، افراد بی وجدان کاری از این تفکر اشتباه شما سوء استفاده خواهند کرد. 

رنگ عسل طبیعی و رنگ عسل وحشی هیچ ربطی به خالص بودن و کیفیت عسل ندارد . هر چقدر از مدت زمان برداشت عسل بگذرد رنگ آن به مرور تیره تر میشود. الان که این مطلب را می نویسم در آبان ماه سال 1397 هستیم ، و عسل کنار سال 96 به مقدار 1کیلو جهت نمونه نگه داشته ایم، رنگ عسل کنار پس از گذشت یکسال بسیار سیاه و غلیظ شده است . آیا این انصاف است که عسل سیاه رنگ را بجای عسل وحشی فروخت ؟ 

رنگ عسل وحشی

قضاوت با شما ، تصاویری از فروشندگان از خدانترس در این مطلب قرار داده ام ، اینها موم های کهنه و سیاه رنگ زنبور پرورشی را که اصلا مصرف عسل مومدرا توصیه نمیشود، را به مردم میفروشند بجای عسل وحشی.  اگر شما مردم بدنبال رنگ عسل وحشی و رنگ عسل نباشید ، و صد البته قبل از خرید از هر شخصی مقداری تحقیق کنید فریب فروشندگان سودجودی فروش عسل تقلبی را نخواهید خورد.

عسل سیاه

 

مطالب مشابه عسل طبیعی

خرید عسل طبیعی گون معصومی قشقایی با ساکارز پایین عسل گون ،سایت عسل کوهی خرید و فروش عسل گون بدون واسطه در ایران است

ادامه مطلب

بهترین عسل در ایران کشوری که انواع عسل طبیعی در آن برداشت میشود، بهترین مارک عسل در ایران و بهترین عسل موجود در بازار چیست؟

ادامه مطلب

قیمت عسل طبیعی اصل در سال 98 چقدر است ؟ قیمت عسل چقدر است ؟ در این مطلب راجع به سوالات شما در مورد قیمت عسل بحث میکنیم

ادامه مطلب

اگر عسل ارگانیک را با آب ولرم مخلوط کرده و بنوشید، تاثیرات بسیار مفیدی بر روی تعداد گلبول‌های قرمز موجود در خون دارد.

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :