مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
عسل تقلبی چیست ؟
عسل تقلبی چیست و چگونه عسل تقلبی را تشخیص دهیم ؟ مضرات عسل تقلبی ، فروش عسل تقلبی در ایران ، عسل تقلبی را چگونه بشناسیم

عسل تقلبی در ایران

عسل تقلبی چیست و آیا راههایی برای شناخت عسل تقلبی وجود دارد ؟ موقع نگارش این مطلب سرچ کوتاهی در گوگل زدم، با موضوع "عسل تقلبی" . اما بسیار متاثر گشتم ،هم از بابت خبرهای کشف عسل تقلبی با تناژ بالا در سراسر ایران و هم اینکه درصد بسیار بالایی از افراد توسط موتور جستجوگر گوگل در پی آموزش ساختن این عسل هستند ! 
عباراتی همچون : طرز تهیه عسل تقلبی ، طریقه ساخت عسل تقلبی ، آموزش ساخت عسل تقلبی ، چگونه عسل تقلبی درست کنیم و فیلم ساخت عسل تقلبی ، در صدر جستجوی کاربران ایرانی بود . بنظرتان چرا ؟ طرز تهیه و ساخت عسل تقلبی را برای چه میخواهند بدانند ؟ آموزش یک کار حرام و تقلبی را میخواهند چکار ؟ آیا جز برای ساختن  عسل تقلبی و فریب مردم و ... است ؟

عسل تقلبی

ما هر چقدر در مورد عسل طبیعی و شناخت عسل طبیعی و خرید از زنبوردار مطمئن و آشنا برای شما می نویسیم گویا آب در هاون کوبیدن است . هر ماه خبرهای زیادی از کشف کارگاه تولید عسل تقلبی و انبار آن را در گوشه کنار ایران می شنویم . چرا بهانه به دست کلاهبرداران می دهید ؟ بله مصرف کننده عسل عامل تولید و رواج عسل تقلبی در کشور است . اگر مصرف کننده عسل در خرید خود دقت کند و از هر کسی عسل نخرد شاهد چنین عسل هایی در بازار نخواهیم بود .
اگر مصرف کننده عسل و مردم ، از زنبوردار مورد اعتماد با وجدان و آشنا خرید کنند ، آن کلاهبردار عسل تقلبی ، مشتری نداشته باشد دست از این کار برمیدارد . 

چرا فکر میکنید هر شخصی که در مکان سرسبز یا در منطقه ی بکری چند کیلو عسل کنار جاده قرار داده و در نزدیکی آن هم کندو های عسل هستند ، حتما عسل طبیعی و ارگانیک دارد ؟ و اقدام به خرید از افرادی که هیچگونه اطلاعاتی راجع به آنها ندارید می کنید ؟ 
آیا از مضرات عسل تقلبی آگاه هستید ؟ آیا می دانید عسل های تقلبی با انواع رنگ های مختلف از سیاه یا عسل سیاه غلیظ و با موم ، یا عسل تقلبی با عطر و طعم بالا ، عسل تقلبی رنگ قرمز و روشن ، در ایران فراوان وجود دارد ؟ که تمام اینها با اسانس های شیمیایی رنگ و عطر دهنده با گلوکز مصنوعی ، شکر و روغن و ... تهیه می شود ؟

عسل تقلبی چیست ؟

به عسلی تقلبی می گویند که در واقع عسل نیست و تنها شبیه عسل است! این نوع عسل دست ساز که زنبور در تولید آن دخالتی ندارد توسط سودا گران مرگ و افراد کلاه بردار و متقلب کاران درست می شود و در واقع زنبور عسل هیچ گونه دخالتی در تولید آن ایفا نمیکند. عسل تقلبی با رنگ های متفاوت و طعم های گوناگون طبق سلیقه مشتریان عسل ساخته می شود . از عسل تلخ تا شیرین . متاسفانه مردم ایران بسیاری فکر میکنند عسل طبیعی اصل باید تلخ باشد ، همین کافیست برای یک متقلب فروش عسل دست ساز .

عسل تقلبی چیست ؟

مضرات عسل های تقلبی

متاسفانه تولید و فروش عسل تقلبی با موم در کشور بسیار زیاد است و باید حتما در خرید عسل دقت کرد.
این نوع شبه عسل به روشهای مختلف و با استفاده از موادی چون نشاسته ، شکر ، قند مایع فروکتوز و... درست می شود و نه تنها فایده ی برای بدن انسان ندارد بلکه در اکثر موارد بسیار مضر و سرطان زا می باشد و از خوردن آنها به جد باید خودداری کرد.
برای جلوگیری از خرید این شبه عسل؛عسل را هرگز نباید از افراد دورگرد و خیابونی خرید و به عسلهای ارزان قیمت باید به دیده شک و تردید نگاه کرد و از خرید آنها اجتناب کرد.
برای تهیه عسل طبیعی و درمانی مورد نیاز خود تنها به افراد زنبوردار و مورد اطمینان رجوع کنید. توصیه میکنیم از مصرف عسل کارخانه ی با مارکهای مختلف که اکثرا تقلبی یا عسل تغذیه شده با قیمت ارزان هستند نیز خودداری کنید. بعضی از این مارکها مجوز بهداشت ، پروانه بهره برداری و علامت استاندارد هم دارند اما کاملا تقلبی هستند.
همچنین توصیه می شود راههای شناخت عسل طبیعی و اصل را یاد بگیرید و از فروشنده برگه آزمایش بخواهید و عسل خود را تنها با تضمین و ضمانت کیفیت با امکان مرجوعیت خرید نمایید. پس از خرید عسل از فروشنده مطمئن ، عسل خریداری شده را به آزمایشگاه مواد غذایی مطمئن و بروز ارسال کنید ، نمونه آنالیز شده را با برگه آنالیز فروشنده تطابق دهید تا به صحت گفته های فروشنده عسل پی ببرید که آیا نتیجه برگه آنالیز فروشنده عسل با برگه آنالیز شما یکی است یا خیر !!!

خرید عسل طبیعی اصل و مطمئن از زنبوردار با سابقه می توانید با شماره 09171397085 تماس بگیرید.

مطالب مشابه عسل طبیعی

عسل طبیعی از کجا بخریم که مطمئن باشیم ارگانیک و حرارت ندیده است ؟برای تهيه عسل طبيعی چکار کنيم ؟ عسل طبیعی را از کجا بخریم ؟

ادامه مطلب

خرید عسل وحشی ، عزیزانی که قصد خرید عسل وحشی در تهران دارند با ما تماس بگیرند و بهترین عسل ایران را بدون واسطه از ما بخواهند

ادامه مطلب

بره موم اصل از فراورده های جنبی زنبور عسل است که زنبورها آن را از ترکیب صمغ های جمع آوری شده از گیاهان،موم ...

ادامه مطلب

عسل تقلبی چیست ؟ عسل تقلبی با موم را چگونه تشخیص دهیم ؟ فرق عسل تقلبی و اصلی و عسل وحشی تقلبی

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :