مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
گرده گل چیست ؟
خواص گرده گل برای پوست در طب سنتی ، آیا گرده گل برای پروستات مفید است ؟ خرید گرده گل ایرانی اصل مرغوبترین گرده گل ایرانی

گرده گل چیست ؟

گرده گل ایرانی یکی از بهترین محصولات زنبور عسل با خواص بسیار است . گرده گل دانه های بسیار ریزی می باشند که در قسمت انتهای پرچم گل ها قرار دارند و عامل اصلی باروری گیاهان محسوب می شوند . گرده گل سرشار از املاح معدنی ،ویتامین ها و اسید آمینه های ضروری مورد نیاز بدن می باشد و می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد گسترده و اثر سودمندی داشته باشد .

ترکیبات تشکیل دهنده گرده گل

انواع ویتامین های مورد نیاز بدن

کربوهیدرات ها

چربی ها

مواد و املاح معدنی

فیبر ها

اسید های چرب امگا 3

اسید آمینه هایی مانند آلانین، پرولین، سرین، ترنین، تریپتوفان، تریزین، والین و …

خواص گرده گل برای پوست

گرده گل چه خواصی دارد؟

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که گرده گل چه خواصی دارد و چگونه می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها اثر بخش باشد ؟در پاسخ سوالتان باید بگوییم وجود انواع ویتامین ها و املاح معدنی و پروتئین ها در این ماده سبب مغذی بودن و افزایش خاصیت تغذیه ای گرده گل شده است .به طوریکه شما با مصرف گرده گل به عنوان یک مکمل گیاهی بدون نیاز به استفاده از مکمل های شیمیایی جسم و روحتان را سالم و زیبا نمایید .در ادامه به مهم ترین خواص درمانی گرده گل اشاره می نماییم.

1-درمان پروستات با گرده گل

گرده گل جهت درمان پروستات بسیار موثر است .مصرف گرده گل به علت وجود املاح معدنی مانند روی و سلنیوم در این ماده سبب رفع التهاب در پروستات ،درمان ناتوانی های جنسی مردانه و ناباروری در مردان می شود .پروتئین های موجود در این مکمل سبب افزایش قدرت و توان جسمی در مردان مسن و رفع خستگی های زودرس در این افراد خواهد شد .طبع گرده گلگرم بوده و از این رو در درمان ناتوانی های جنسی تاثیر گذار می باشد .

2-تقویت کننده سیستم ایمنی بدن

در صورتیکه از ضعف سیستم ایمنی بدنتان رنج می برید و دچار بیماری به صورت زودرس می شوید این ماده غذایی با ارزش را فراموش نکنید .وجود ویتامین هایی از قبیل ب کمپلکس،مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها در این ماده آن را به ماده ای قدرتمند و انرژی زا در جهت تقویت قوای دفاعی بدن تبدیل نموده است .

3-کاهنده استرس

ترکیبات خاص و مغذی موجود در این ماده غذایی سبب تنظیم عملکرد هورمون استرس یا کورتیزول در بدن فرد می شود و با ایجاد تعادل در بروز احساسات فرد در مواجهه با بحران ها سبب کاهش استرس می شود .گرده گل همچنین به تقویت حافظه، افزایش تمرکز و توانایی ذهن کمک کرده و از بروز آلزایمر جلوگیری می نماید .

4-ضد پیری

مصرف گرده گل با دارا بودن خواص ضد پیری سبب افزایش انرژی و قدرت در فرد می شود و در زیبایی و جوان سازی پوست و مو اثر چشمگیری دارد .

5-کاهنده وزن

یکی دیگر از خواص ارزشمند این ماده کاهش وزن ،افزایش متابولیسم بدن و متعادل سازی هورمون های موثر در این زمینه می باشد .در صورتیکه از اضافه وزن و چاقی رنج می برید مصرف گرده گل را فراموش نکنید .

فروش گرده گل

مصرف گرده گل در بارداری

گرده گل و بارداری با هم تضادی ندارند و چه بسا در صورت استفاده از گرده گل تازه و استاندارد و مرغوب می توانید شرایط پرورش جنین سالم تری را فراهم نموده و مواد مغذی بیشتری را به او انتقال دهید .در صورت عدم حساسیت به گرده و صلاحدید پزشکتان جهت بهره مند شدن از مزایای بی شمار تغذیه ای گرده گل صبح ها دو قسمت عسل را با یک قسمت گرده ترکیب نموده و میل نمایید .

خواص گرده گل برای کودکان

خواص گرده گل برای کودکان به علت وجود سطح بالایی از ویتامین ها و املاح معدنی مانند ویتامین های گروه ب ،ویتامین ث ،ویتامین ای ،امگا3  و روی بی شمار می باشد .مصرف این محصول در کودکان سبب رشد ذهنی ،بهبود عملکرد مغز ،افزایش ضریب هوشی ، استحکام استخوان بندی و افزایش رشد قدی خواهد شد .

سایر خواص درمانی گرده گل زنبور عسل

درمان آلرژی ها

درمان دیابت

کاهنده فشار خون

بهترین نرم کننده پوست

افزایش دهنده شیر مادران شیرده

افزایش رشد در کودکان

بهبود عملکرد ذهنی

درمان کننده تب و دردهای روماتیسمی

ضد افسردگی

ضد سرطان و …

طریقه استفاده از گرده گل به چه صورت می باشد؟

طریقه مصرف گرده گل بسیار ساده و آسان می باشد .شما می توانید پس از تهیه این محصول به صورت خشک و یا تازه آن 20 تا 40 گرم از آن را درون شیر و یا هر نوع نوشیدنی دیگر بریزید و با خیال راحت این معجون شگفت انگیز را میل نمایید .در صورت عدم تطابق مزاج شما با طعم این ماده شگفت انگیز و قدرتمند می توانید کمی عسل به گرده گل اضافه نموده و بدین نحو آن را مصرف نمایید .

گرده گل

جهت خرید گرده گل مرغوب ایرانی از زنبورستان های برادران معصومی قشقایی ، گرده گل انواع گیاهان دارویی
رشته کوههای زاگرس جنوبی و مرکزی با شماره 09171397085 تماس بگیرید.

مطالب مشابه عسل طبیعی

عسل گون ( Astragalus Honey) یکی از پرطرفدارترین و بهترین عسل طبیعی در ایران است که در مناطق مرکزی ایران برداشت می شود

ادامه مطلب

گرده گل زنبور عسل از مهمترین محصولات زنبورها میباشد ، برای خرید گرده گل مرغوب از انواع گل ها و گیاهان دارویی تماس بگیرید

ادامه مطلب

استفاده از عسل طبیعی برای پوست و ماسک عسل همواره در طب سنتی و نوین مورد توصیه اطبا بوده و هست...

ادامه مطلب

عسل اثر شفابخشی روی پوست صورت داشته و در بین وسایل پیشگیری که به پوست نیرو می بخشد جای شایسته ای دارد. بقراط حکیم و ابن سینا ...

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *  

پست الکترونیک : *  

نظرات :